MMO
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Mars Mining Operation
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Allmänt om Drohner

Go down 
AuthorMessage
Winten
Admin
Winten


Posts : 16
Join date : 2008-09-13
Age : 31
Location : Sverige

Allmänt om Drohner Empty
PostSubject: Allmänt om Drohner   Allmänt om Drohner I_icon_minitimeSat Sep 13, 2008 12:39 pm

Vad är drohner och vart köper jag dem?
Drohnerna cirkulerar runt ditt skepp och hjälper dig att kunna bära mer utrustning som lasrar, sköldar eller extras (förutom motorer). Det är upp till dig att komma fram till uppsättningen som passar dig.
Drohnerna kan köpas i hangaren i fliken Drohner. Priset för drohn går upp efter varje köp.
Det finns 2 typer av drohner, kreditdrohnen flax och Uridium drohnen iris.


Det som skiljer sig emellan flax och irisdrohnen är antalet extra slots och design.
Flaxdrohnen ger 1 slot medan iris drohnen ger 2 slots.

Vad kan jag göra med drohnerna?
I hangarens avdelning utrustning kan du utrusta dina drohner med lasrar, sköldar och extras, men du kan inte utrusta dem med motorer. Med en högre level på drohnerna ökas styrkan på lasern eller skölden som finns på drohnen.
Styrkan ökas procentuellt och du ser hur mycket den ökar i raden värdering. Den första siffran säger hur mycket lasern blir bättre medan den andra siffran visar hur mycket skölden blir bättre.

Hur mycket kostar drohnerna?
Priset för drohnerna är

För Flax:
1. Drohn 100.000 Krediter
2. Drohn 200.000 Krediter
3. Drohn 400.000 Krediter
4. Drohn 800.000 Krediter
5. Drohn 1.600.000 Krediter
6. Drohn 3.200.000 Krediter
7. Drohn 6.400.000 Krediter
8. Drohn 12.800.000 Krediter

Summan som krävs för alla 8 kredit drohner: 24.001.500 Krediter

För Iris:
1. Drohn 15.000 Uridium
2. Drohn 24.000 Uridium
3. Drohn 42.000 Uridium
4. Drohn 60.000 Uridium
5. Drohn 84.000 Uridium
6. Drohn 96.000 Uridium
7. Drohn 126.000 Uridium
8. Drohn 200.000 Uridium

Summan som krävs för alla 8 uridium drohner: 647.000 Uridium

Hur mycket kostar det att reparera drohner och hur ofta måste jag göra det?
Reparation kostar 500 uridium för en vanlig spelare, en spelare med premium behöver bara betala 250 uridium för varje drohn reparation.
När du reparerar drohnerna är upp till dig, när drohn når 100% skada kommer den bli förintad och du kommer förlora drohnen. Sista gången du måste reparera drohnen är vid 98 procent skada. Skadan på drohnen ökar när ditt skepp blivit förstört. Om du reparerar drohnerna kommer de även gå ner en level.

Vad händer med sakerna på drohnen om drohnen förstörs?
Om din drohn förstörs eller du säljer din drohn kommer du fortfarande ha kvar utrustningen på drohnen. Utrustningen flyttas tillbaka till hangaren.

Kan jag använda mer än en extra?
Du kan inte använda samma extra vid ett tillfälle. Du kan ej använda 2 rep-robots eller ammodubblare. Med drohnerna kan du använda flera olika extra vid samma tillfälle.

Vad är drohnens level och hur levlar jag den?
Drohnens level räknas över hur mycket erfarenhet den har samlat in sedan du köpt den. Varje level ger drohnen ett annorlunda utseende. Maxleveln på drohnen är 6 och en högre level ger mer laserstyrka eller sköld.
Back to top Go down
http://www.clan-mmo.tk
 
Allmänt om Drohner
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MMO :: Public Zone :: FAQ's-
Jump to: